czwartek, 7 lipca 2011

HP!

Hello! Już jutro ostatni dzień szkoły i wakacje :) A poza tym wydaje mi się że Kyla nie ma zbytnio ochoty na pisanie tego bloga, trudno, ja w każdym bądź razie będę jeszcze pisał.
Jeszcze o tym nie wspominałem, ale jestem  wielkim fanem Harry'ego Potter'a! Posiadam wszystkie książki i filmy, a nawet kilka gier ;) A dzisiaj, 7 lipca 2011, właśnie za kilka godzin, w Londynie odbędzie się światowa premiera! Podobno na to wydarzenie niektórzy wielbiciele Potter'a czekają na placu Trafalgar aż od poniedziałku! Trzeba też przyznać ze zwiastun jest niesamowity:


Polska premiera jest przewidziana na 15 lipca. Już nie mogę się doczekać!

2 komentarze:

  1. też go uwielbiam, trochę dziwne, tak się na placu zebrać i przez parę dni siedzieć,
    choć nie mam swoich książek HP :/
    Ty mieszkasz w Szwajcarii, czy w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki;) również obserwuję. za wielką fankę hp sie nie uwazam ale z obejrzeć obejrzę ;D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki :)