wtorek, 5 lipca 2011

Tree and drawing

Hejka! Przez kilka ostatnich dni samo słońce! Ale podobno jutro ma się to zmienić... Dzisiaj pojechaliśmy z klasą na wycieczkę do muzeum historii naturalnej i muszę przyznać że było całkiem interesująco, a później poszliśmy jeszcze na basen ;) Przechodząc przez miasto coś przykuło moją uwagę, a dokładnie to drzewa z różowymi liściami i "niebieskim pniem" wyrastające z kamieni. Uważam że to świetny pomysł!


A poza tym dzisiaj skończyłem nowy rysunek, który rysowałem przez kilka ostatnich tygodni. Co o nim sądzicie?

5 komentarzy:

  1. Te drzewa sa prawdziwe ? ;P
    Rysunek swietny.. sama chcialabym tak rysowac.
    dodaje do obserwatorow i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. rysunek jest świetny
    do kiedy masz szkołę?
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. anime oglądam na kreskowka.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję ;* Ja sama znam kilka zwrotów tylko :/
    masz mój ulubiony cytat z Einsteina u góry xD

    OdpowiedzUsuń

Dzięki :)