piątek, 8 lipca 2011

Teraz ja...

Hej! Tak wiem, ostatnio nie pisałem, ale to tymczasowy "kryzys". Riff jest fanem HP, a ja "Władcy pierścieni". Bardzo podoba mi się świat przedstawiony przez Tolkiena, z resztą ogólnie lubię książki z gatunku fantasy. Książkę kupiłem jeszcze w tamtym roku, ale jakoś nie miałem czasu na czytanie (konkursy, olimpiady itp.)  Wielka szkoda iż tak wielki pisarz nie żyje. Książki mimo iż stare, nadal są czytane (przynajmniej ja tak uważam). Lektura ma już 57 lat! Lubię także film, chociaż nie ukazuję on dobrze książki, lecz utrzymany jest ten sam klimat. Myślę, że jest wśród Was ktoś kto także czytał Władcę pierścieni :)



Pozdrawiam Kyla.

Prawie zapomniałem, ostatnio dostałem e-maila od kolegi , z bardzo smutną wiadomością. Moi znajomi jechali na rowerze (we dwóch) i uderzyli w słup. Jeden z nich złamał rękę, a drugi leży w szpitalu, jest w śpiączce...Oby wyzdrowieli szybko. 

3 komentarze:

  1. Oby nic im poważnego nie było .;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No na razie wiem tylko tyle co napisałem, ale jeśli się coś dowiem to napiszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę Twoim kolegom powrotu do zdrowia
    idę dziś do biblioteki to sobie pożyczę, bo od dwóch lat gdzieś planuję przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki :)