niedziela, 24 lipca 2011

Jestem

Hejka, tu ja, Riff! Wróciłem dzisiaj w nocy o 1:00, więc już nic nie pisałem. Ale tu zimno! No dobra przejdźmy do wakacji. Najpierw udaliśmy się na samo połódnie Chorwacji, do Dubrownika, gdzie panowała super pogoda! Codziennie było słońce a temperatura dochodziła do 40 stopni! Kąpałem się w morzu, w basenie, zwiedziłem Dubrownik (piękne miasto) i przepłyneliśmy się na skuterze wodnym z którego pod koniec zaczęło się dymić i zaczął tonąć, ale na szczęście byliśmy blisko brzegu ;) I tak spędziłem mój pierwszy tydzień wakacji a na drugi pojechaliśmy na Istre, do miasta Rovinj, gdzie byliśmy rok temu.Tam niestety pogoda była taka sobie, często padało itd. Dodam jeszcze że nocowaliśmy pod namiotem. No to tak ogólnie z wakacji, przepraszam za brak zdjęć ale niedługo wam je pokażę! 
A poza tym, dzisiaj chciałbym się wybrać do kina żeby w końcu zobaczyć ostatnią część Harry'ego Potter'a!

                                                            

2 komentarze:

Dzięki :)